Licht in Donker 2015-16

LICHT IN DONKER 2015-16
Feestweekend met Geschenkenbeurs en muziektheater AnatevkaANATEVKA_GESCHENKENBEURS

Heeft u het al horen klinken aan de schoolpoort, vernomen via uw kind(eren) of gezien op de posters… Het feestweekend Licht in Donker 2015-16 komt eraan op 27, 28 en 29 november! Hibernia, Middelbare Steinerschool en Steinerschool Antwerpen Basisschool willen dat graag met alle leerlingen, ouders en gasten delen: op vrijdag 27 november vindt de feestelijke opening van het weekend plaats, alsmede de première van de muziektheatervoorstelling Anatevka. Zaterdag 28 november brengt de Geschenkenbeurs met haar kraampjes, boeken, speelgoed, creatieve en ambachtelijke producten en natuurlijk het traditionele huisbereide buffet, open bar en gezelligheid! Aansluitend klinkt ’s avonds andermaal Anatevka. Op zondag 29 november opent het Licht in Donker 2015-16 – restaurant zijn deuren om samen gezellig te eten van een menu met een mediterraan tintje. De middagvoorstelling van Anatevka sluit het weekend af.
Lees hier alle achtergronden bij het feestweekend!

Drie invullinken voor uw gemak:

Helpende handen

Om het feestweekend van Hiberniaschool, Middelbare school Antwerpen en Steinerschool Antwerpen Basisschool tot een succes te maken zijn er helpende handen nodig. Vele handen maken licht werk, dus als elk gezin een shift voor zijn rekening neemt, geniet u met een minimale inspanning, maximaal van het feestweekend. Door iedereen gedragen, ontstaat er ongetwijfeld een bruisende sfeer!

Om uw helpende handen te verwelkomen mag u deze doodle ‘helpende handen Licht in Donker 2015-16‘ invullen. Er is keuze uit allerlei uren om in te schrijven. Vermeld in het vakje ‘naam’, alstublieft uw naam, de klas van uw kind (of van één van de kinderen) en uw telefoonnummer.

Tevens vraagt de organisatie aan elke klas om een gerecht te maken. De opdrachtjes per klas staan hier genoteerd. Het gaat telkens om slechts enkele gerechten. Hopelijk beleeft u veel plezier aan het maken ervan! Gelieve de bijdragen voor het buffet te willen bezorgen in de keuken van de foyer op zaterdag 28 november tussen 12.00-13.00 uur, graag voorzien van een vlaggetje met daarop de ingrediënten van het gerecht. Alvast bedankt!

Schermafbeelding 2015-09-06 om 23.56.42Reservaties Anatevka

Op het formulier reservatie Anatevka reserveert u tickets voor de muziektheatervoorstelling Anatevka op de dag van uw voorkeur. Let wel, per dag zijn er maximaal 180 kaarten beschikbaar! Wees er dus snel bij!
Indien u tickets voor verschillende dagen wenst te reserveren, gelieve het formulier dan meerdere keren in te vullen.
Na reservatie ontvangt u een e-mail met betaalinstructies; pas na betaling zijn de tickets definitief gereserveerd.

De tickets kunnen de dag van de betreffende voorstelling aan de kassa worden afgehaald (één uur op voorhand). Ticketprijzen  €10, -26j €5

Reservaties restaurant

Voor het reserveren van plaatsen (maximaal 120) in het Licht in Donker 2015-‘16 – restaurant klikt u reservatie restaurant.
Een menu bestaat uit aperitief, een echte Spaanse paella en een lekker dessert. Bio én bereid door ouders van de school! Dit alles voor €16 voor volwassenen, €10 voor een kinderportie. We hebben ook een vegetarische variant aan €13 voor volwassenen, €7 voor een kinderportie.

Let op: de reservaties worden gesloten op dinsdag 24 november middernacht. Maar… volzet is volzet, dus wees er snel bij!

Programma Licht in Donker 2015-16 in een notendop

• vrijdag 27 november
19.00 uur – feestelijke opening van Licht in Donker 2015-16 in de foyer – muziek
20.00 uur – première Anatevka

• zaterdag 28 november
13.00 – 19.00 uur – geschenkenbeurs in de foyer. Doorlopend bar, buffet, kraampjes op de speelplaats, …
20.00 uur – voorstelling Anatevka

• zondag 29 november
13.00 – 14.30 uur – restaurant Licht in Donker 2015-16
15.00 uur – middagvoorstelling Anatevka
bar open vóór | na de voorstelling en tijdens de pauze

Het Licht in Donker 2015-16 – team hoopt u én uw gasten in groten getale te mogen verwelkomen op Licht in Donker 2015-16!