Queeste

Queeste was de voormalige schoolkrant van Hiberniaschool – Middelbare Steinerschool Antwerpen. Sinds enkele jaren heeft de digitale communicatie dit analoge medium (voorlopig) verdrongen.
Hier leest u enkele themanummers van Queeste, met interessante artikelen over het – ons – Steineronderwijs.

Antroposofische bibliotheken

• Een overzicht van antroposofische bibliotheken staat hier
  • Bekijk de volledige catalogus van de antroposofische bibliotheek van Antwerpen hier
  • Bekijk de volledige catalogus van de antroposofische bibliotheek van Gent hier