Benefietconcert

Hibernia en Waelrant zingen het dak eraf!
Benefietconcert voor het klimaatrobuust dak.
Als de jeugd het dak eraf zingt moet het dak ook weer gemaakt worden: daarom gaan alle opbrengsten van hun concert op 31/3, naar de financiering van de renovatie en de aanleg van een volledig klimaatrobuust dak op ons gebouw.
De beide speelplaatsen worden de komende twee jaar volledig duurzaam en groen verbouwd!
Ambitieuze plannen in samenwerking met Stadslad2050 en Stad Antwerpen en natuurlijk samen met onze basischool. Zondag 31/3 15u.
Reserveer hier en klik op ‘meer’ voor meer info.

.

Op zondag 31 maart om 15u vindt het laatste concert van onze zondagnamiddag concertreeks plaats, dat volledig wordt ingevuld door koormuziek die zal ontroeren, doen swingen of meedoen! Het wordt een niet te versmaden namiddag met de koorklassen van Hibernia (10-12de klassen)
en het Jeugdkoor Waelrant, één van ’s lands meest gelauwerde jeugdkoren.
Dit alles onder de kundige leiding van Chloé Van der Vieren en Marleen De Boo.

De vorige seizoenen hebben het bewezen, dit wordt een prachtnamiddag.
Want de helende alles innemende kracht van zang maakt dat je als een ander mens de concertzaal verlaat. En dan óók nog in de wetenschap dat je een (klimaatrobuust) dak boven je hoofd krijgt!
Dus allen daarheen.

Inkom 5 euro -18 gratis