Singer-songwritersconcert 29 januari 2017

Op 29 januari wordt de feestzaal omgetoverd in een concertcafé, met tafeltjes en stoelen. U kunt een tafel reserveren en de hele namiddag met familie en vrienden genieten van ontspannende en ontroerende optredens van singer-songwriters.

Reservatie van een tafel of losse tickets:

reservatie singer-song.

Inkom: €8. kinderen -3 gratis en jeugd -18 €3

Klik op ‘meer’ voor informatie over de optredende artiesten.

Jan Rot, ouder van onze basis- én middelbare school; vermaard zanger van eigen (pop)liedjes of van heel bekende (Engelse) liedjes; begenadigd en virtuoos hervertaler van onder meer Bachs Matheus-passie en Schuberts Winterreise; winnaar Annie M.G. Schmidt-prijs met Stel dat het zou kunnen.

Verder Sebastiaan Simoens vml. muziekleraar in Hibernia. Oud-leerlingen Sander Smeets en Frederik De Clercq en bovendien zingt de jonge Adrien Guiot met zijn trio  zijn eigen chansons. Niks dan talent!
Het wordt een gezellige, ontroerende en ontspannende, warme winternamiddag voor het hele gezin en de hele familie!